Ik ontvang geen e-mails van EnfantBushido.be. Hoe kan ik dit oplossen?

Er zijn meerdere mogelijke redenen waarom je geen e-mails ontvangt van EnfantBushido.be. Bijvoorbeeld, als je een Outlook e-mailaccount hebt (Hotmail, MSN, Live, enz.), dan kan het zijn dat je problemen ervaart.

Bekijk jouw spam-filter om er zeker van te zijn dat e-mails van EnfantBushido.be niet per ongeluk in de map ongewenste post belanden. Zorg ervoor dat het e-maildomein '@ EnfantBushido.be' toegevoegd is aan de veilige afzenders van je e-mailaccount. EnfantBushido.be's automatische e-mails worden naar je verzonden via noreply@EnfantBushido.be.

Indien je nog steeds geen e-mails ontvangt van EnfantBushido.be, contacteer dan je internetprovider om uit te zoeken of je provider e-mailverkeer van ons blokkeert.

Gelieve de volgende richtlijnen te volgen om, hopelijk, het probleem op te lossen.

Richtlijnen voor Outlook:
1. Log in op je Outlook-account.
2. Klik op het icoon van 'Instellingen' in de rechterbovenhoek.
3. Klik op 'Opties'.
4. Vind de kolom 'Ongewenste e-mail' en klik op 'Veilige mailinglijsten'.
5. Voeg '@EnfantBushido.be' in en klik op het + icoon om toe te voegen.

Richtlijnen voor Gmail:
1. Log in op je Gmail-account.
2. Klik op 'Instellingen' in de rechterbovenhoek.
3. Klik op 'Filters en geblokkeerde adressen'.
4. Vind 'Nieuwe filter aanmaken' onderaan de pagina.
5. Geef 'EnfantBushido.be' in in het veld 'Van'.
6. Klik op 'Filter maken met deze zoekopdracht'.
7. Selecteer 'Nooit naar Spam zenden'.
8. Klik op 'Filter maken'.

Nu zou je alle e-mails van EnfantBushido.be moeten kunnen ontvangen. Als je nog steeds geen enkele e-mail van ons ontvangt, gelieve dan de klantendienst te contacteren.